کد خبر: ۲۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
امیرحسام شجاعی، بازیگر سینما از پیگیری شکایت خود از علی دایی خبر داد.

به گزارش آوای نشاط امیرحسام شجاعی گفت: ۹ ماه از شکایتم از علی دایی و همراهانِ ایشان می‌گذرد و در طی این مدت بازپرس پرونده‌ام عوض‌شده که دلیل آن را نمی‌دانم ولی پرونده همچنان باز است و بنده پیگیر شکایتم هستم. البته در این مدت سکوت کرده‌ام و کار‌ها را به وکیلم سپرده‌ام و خودم شاکی‌ام و خطایی نکرده‌ام که فراری باشم.

وی با بیان اینکه امروز نیز قصد داشت به سکوتش ادامه بدهد اما دوستان با سخنانی که در رسانه‌ها بیان کرده‌اند مرا مجبور به پاسخگویی کردند، افزود: بار‌ها مرا با الفاظی نظیر معلوم‌الحال و فراری و کلاهبردار خطاب قرار داده‌اند و اخیرا هم سرپرست تیم سایپا در صداوسیما و شخصِ علی دایی در یکی از رسانه‌ها برای توجیه رفتارشان در بازی اخیر سایپا با پرسپولیس، از چنین الفاظی بر علیه من استفاده کرده‌اند که به خاطر این موضوع هم در دادگاه رسانه شکایت کرده‌ام و آن‌ها باید سخنانی که علیه من گفته‌اند را ثابت کنند.

وی ادامه داد: مدعی شده‌اند من به این دلیل ماجرا را پیگیری می‌کنم چون قصد مشهور شدن داشته‌ام در صورتی که اگر در تمام این سال‌ها اهلِ شو و نمایش بودم، حداقل در مورد فیلم‌هایی که بازی کرده‌ام، مصاحبه می‌کردم نه اینکه جلوی دوربین تلویزیونی بگویم کتک خورده‌ام تا معروف شوم و در تمام این مدت با صبر و پله پله بالا آمده‌ام و سعی کردم با کارهایی که می‌کنم، دیده و شناخته شوم زیرا من بازیگر سینما هستم.

بازیگر فیلم سراسر شب با اذعان به اینکه نفوذ و روابط علی دایی را ندارد، افزود:‌‌ همان موقع خیلی از دوستان به بنده توصیه کردند که شکایت نکنم چون نمی‌شود با قدرت و نفوذ برخی دوستان درافتاد ولی من خواستم به خودم ثابت شود که حق گرفتنی است. اگر نتوانم حقم را بگیرم ایشان را به خدا واگذار می‌کنم. می‌دانم برخی دوستان به جاهایی وصل هستند و همواره از اعتماد مردم مایه می‌گذارند و این امر موجب می‌شود که گاه اقداماتی خلاف عرف یا اخلاق از آنها بروز یابد.

امیرحسام شجاعی، بازیگر سینما است و تاکنون در فیلم‌هایی همچون سراسر شب، دربست آزادی، خنده‌های آتوسا، پل خواب، نسترن‌های وحشی با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مهرشاد کارخانی، علیرضا فرید و رهبر قنبری همکاری کرده است.

در اسفند ماه ۹۶ مواجهه وی با علی دایی در هتل پردیس رشت باعث درگیری شد و به ادعای او ضرب و شتم وی انجامید.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: