کد خبر: ۱۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه وجود انقلاب اسلامی دلیل علمی افول آمریکا است، گفت: آمریکا و همدستانش ۶ طرح برای نابودی نظام مقدس اسلامی طراحی کرده اند.

به گزارش آوای نشاط حجت الاسلام حیدر مصلحی ظهر پنجشنبه در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) در مسجد امام حسین (ع) شهرستان لنگرود، اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه به نسل جوان رمز ماندگاری و تداوم مسیر شهدا است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه وجود روحیه شهادت طلبی و استکبارستیزی و مبارزه با ظلم از مواردی است که دشمن از آن هراس دارد، افزود: وجود همین روحیه در نظام مقدس اسلامی سبب پایداری انقلاب شده که امروز از سوی بسیاری از کشورها الگوبرداری می شود.

وی با تأکید براینکه دشمن به دنبال منحرف کردن جامعه به ویژه نسل جوانان از مسیر شهدا است، گفت: ماندگاری انقلاب مدیون خون شهدا بوده و دشمن به دنبال نابودی این میراث شهدا است.

مصلحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره افول قدرت آمریکا در جهان، بیان‌ کرد: به فرموده ایشان انقلاب اسلامی یک دلیل علمی برای افول قدرت آمریکا در جهان است. در فتنه سال ۸۸ نیز آمریکا به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بود که به دلیل کارآمدی نظام این امر محقق نشد.

طراحی ۶ برنامه برای نابودی نظام مقدس اسلامی از سوی آمریکا و همدستانش

وزیر سابق اطلاعات در ادامه با بیان اینکه امروز نیز آمریکا به دنبال نابودینظام مقدس اسلامی با استفاده از ابزارهای جدید بدون گذاشتن ردپایی از خود است، تصریح کرد: پنج سال قبل دستگاه‌های اطلاعاتی سه کشور آمریکا، انگلیس و رژیم منحوس صهیونیستی ۶ برنامه برای نابودی انقلاب اسلامی طراحی کردند. متاسفانه در این میان شاهد حمایت و کمک برخی عناصر داخلی نیز به آنها بوده و هستیم.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه ایجاد نارضایتی در سطح جامعه تنها یکی از برنامه‌های این کشورها برای ضربه زدن به نظام است، افزود: براساس اطلاعات و بررسی‌های انجام شده تحریم‌های به قول مسئولان آمریکایی فلج کننده تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد بر کشور اثر داشته باقی مسائل ربطی به تحریم‌ها ندارد.

وی به سایر برنامه ها و طرح‌های امریکا و همدستانش نیز اشاره کرد و گفت: افزایش نرخ ارز و تورم و متوقف کردن تمامی برنامه های هسته‌ای ایران، خروج آمریکا از برجام و ایجاد چالش برای نظام نیز از برنامه های این کشورها بوده که در چند وقت اخیر شاهد آن بودیم.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امریکا با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای به دنبال فضاسازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج است، تأکید کرد: هر دستگاهی در کشور دارای مسئول و متولی است ولی دشمن با فضاسازی رسانه‌ای و جنگ روانی ریشه تمام مشکلات کشور را برگردن رهبری و ولایت فقیه انداخته تا فضای مطالبه‌گری مردم از مسئولان به سمت رهبری تغییر دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: