کد خبر: ۱۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد درباره حرکت جنجالی خود بعد از دیدار برابر یوونتوس سخن به میان آورد.

به گزارش آوای نشاط منچستر یونایتد پیروزی بزرگ و شیرینی را در ایتالیا به دست آورد.

شیاطین سرخ که برای دیدار برابر یوونتوس به ایتالیا رفته بودند، موفق شدند در دقایق پایانی شکست را با پیروزی عوض کنند و با نتیجه دو بر یک پیروز شوند.

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد، ژوزه مورینیو بعد از بازی، گفت: شب خوبی را پشت سر گذاشتیم. از عملکرد تیم راضی هستم. سطح کیفی بالایی از خود نشان دادیم. پنج دقیقه بعد از گلی که به ثمر رساندیم به خود آمدیم. برای کسب این پیروزی تا پایان جنگیدیم.

او درباره اشاره‌اش به هواداران یوونتوس بعد از بازی گفت: من به کسی اهانت نکردم. من با اشاره کردن به آن‌ها می‌خواستم بگویم که از آن‌ها می‌خواهم که تیم‌شان را با صدای بلندتری تشویق کنند. البته می‌توانستم که این حرکت را هم انجام ندهم. اگر آرام‌تر بودم این کار را نمی‌کردم. آن‌ها به خانواده‌ام توهین کردند و من هم چنین حرکتی را انجام دادم. من به یوونتوس احترام می‌گذارم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن‌ها برای پیروز شدن در این دیدار نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

مورینیو ادامه داد: چند بازیکن ما قبل از بازی به ستایش از یوونتوس پرداختند و انگار که ترسیده بودند. من به همه گفتم که باید تا آخرین لحظه بجنگند و از چیزی نترسند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشحالم که در این بازی بزرگ به پیروزی رسیدیم.

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد در پایان، اضافه کرد: یوونتوس بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و کریستیانو رونالدو گل زیبایی به ثمر رساند. یوونتوس با این بازیکنان تیمی خطرناک و شگفت‌انگیز است. پیش‌بینی می‌کنم که والنسیا در دیدار بعدی خود برابر یوونتوس پیروز نشود و در این حالت ما اگر در اولدترافورد، یانگ بویز را شکست دهیم صعودمان را به دور بعد قطعی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: