کد خبر: ۱۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اعلام شد.

به گزارش آوای نشاط سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور تهران-آمل محدوده‌های امامزاده هاشم(ع) و سه راهی چلاو نیمه سنگین است.

وی افزود: در برخی از محور‌های استان البرز بارش باران را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد از محور‌های کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، املش - اطاقور، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گچساران - دیلم و ضیابر - پیربازار به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

اعمال محدوديت ترافيكی در جاده های گيلان

سرهنگ حسین محمد پور رئیس پلیس راه گیلان اعلام کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز در جاده‌های رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین در روز جمعه نیز از ساعت ٨ تا ۲۴ در جاده‌های رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بر عکس محدودیت برقرار است افزود: این محدودیت‌های ترافیکی برای افزایش ایمنی تردد مسافران در تعطیلات پیش رو است.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: این محدودیت برای خودرو‌های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی اعمال نمی‌شود.

سرهنگ محمد پور با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید تصریح کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها مسافران با سرعت مطمئنه حرکت و از سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: