کد خبر: ۱۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
خبرنگار سی‌ان‌ان که در جریان نشست خبری رئیس‌جمهور آمریکا پس از انتخابات میان‌دوره‌ای مورد انتقاد او واقع شده بود، تا اطلاع ثانونی از ورود به کاخ سفید منع شد.

به گزارش آوای نشاط «جیم آکوستا»، خبرنگار ارشد سی‌ان‌ان در حوزه کاخ سفید که در جریان نشست خبری ترامپ پس از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا به‌خاطر سوالش در خصوص مهاجران مورد حمله لفظی رئیس‌جمهور آمریکا قرار گرفته بود، تا اطلاع ثانوی حق حضور در کاخ سفید و پوشش خبری در این مکان را نخواهد داشت.

به‌نوشته اسپوتنیک، وی در جریان این نشست خبری از ترامپ پرسیده بود که چرا در خصوص کاروان مهاجرانی که عازم مرز ایالات متحده با مکزیک شده‌اند، از واژه «تهاجم» استفاده می‌کند؟!

بین 3600 تا 7200 مهاجر اهل آمریکای مرکزی خواهان پناهجویی در ایالات متحده هستند اما پاسخ دولت آمریکا به آنها اعزام نیروهای ارتش و ایجاد زندان مرزی بوده است.

پاسخ ترامپ به آکوستا چنین بود: «شما سی‌ان‌ان را اداره کنید و بگذارید من کشور را اداره کنم. شما اگر سی‌ان‌ان را درست اداره می‌کردید، جایگاهتان بهتر از این بود.»

ترامپ از ابتدای رسیدن به قدرت مجادلات متعددی با رسانه‌های آمریکا داشته و آنها را رسانه‌های اخبار جعلی خوانده است. وی با این حال رابطه بسیار خوبی با شبکه خبری نومحافظه‌کار فاکس نیوز دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس
برچسب ها: ترامپ ، CNN ، آوای نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: