کد خبر: ۱۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
تشکل‌های مرغداری کشور در نامه سرگشاده به رئیس جمهور اعلام کردند، تامین نهاده‌های اساسی مورد مصرف خوراک طیور به علت عدم تخصیص ارز متوقف شده و آنها نمی‌توانند طیور خود را تغذیه کنند.

به گزارش آوای نشاط جمعی از تشکل‌های مرغداری کشور با ارسال نامه‌ سرگشاده به رئیس جمهور از وضعیت تأمین نهاده‌های اساسی مورد مصرف خوراک طیور به علت عدم تخصیص و یا تأمین ارز با وقفه گلایه کردند.

آنها نوشته‌اند که از اول مهر ماه مشکلات کامیون‌داران بر مشکلات موجود اضافه کرده، به طوری که اغلب تولیدکنندگان به خاطر عدم حمل مواد اولیه از مبادی ورودی تقریباً نمی‌توانند طیور خود را تأمین کنند.

در ادامه آنها خواسته‌اند که اقدام عاجلی برای رفع مشکل حمل مواد اولیه توسط دولت به عمل بیاید که در غیر این صورت آینده تولید کاملاً مبهم و کشور در آینده‌ای نزدیک از نظر تولید جوجه یک روزه، گوشت و تخم‌مرغ در مضیقه خواهد بود.

در این نامه همچنین تأکید شده است که تاکنون تولیدکنندگان طیور با همت و تلاش مشکلات را تحمل کردند تا امیدی ایجاد شود ، اما دیگر تحمل از دست رفته و مسئولیت عدم تأمین نهاده‌ها و به تبع آن توقف تولید متوجه مسئولان خواهد بود. 

این نامه به امضای انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه، اتحادیه میهن - اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، انجمن ملی شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ رسیده است.

اصل نامه در زیر آمده است:

به داد مرغداران برسید، نهاده ندارند+سند

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: