کد خبر: ۱۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
عکس ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق با پوریا نوری، یکی از دراویشی که در حادثه خیابان پاسداران حضور داشت با انتقاد و واکنش دو روزنامه اصولگرا مواجه شد.

به گزارش آوای نشاط روزنامه کیهان نوشت: دو هنرپیشه به دیدار یکی از عوامل جنایت سال گذشته خیابان پاسداران رفتند و با وی عکس یادگاری گرفتند!

این عضو دراویش داعشی که از جمله مشارکت‌کنندگان در قتل چند نفر از شهروندان در جریان جنایت بهمن سال گذشته در خیابان پاسداران تهران است، پس از گذراندن دوران محکومیت خودش، از زندان آزاد شد. اما بلافاصله پس از بیرون آمدن از زندان، دو بازیگر صداوسیما به استقبال وی رفتند و ضمن ملاقات با این عضو دراویش داعشی، با وی عکس هم گرفتند.

اقدام این دو بازیگر، تحت هر عنوان و به هر دلیلی، همکاری تبلیغاتی و رسانه‌ای با این جریان وابسته جهت تطهیر چهره و جنایاتشان محسوب می‌شود و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. متأسفانه برخی از چهره‌های مشهور اما کم‌اطلاع، هر از گاهی با اعضای گروه‌های تروریستی یا جنایتکار که محکوم می‌شوند، ابراز همدردی می‌کنند.

واکنش کیهان و جوان به عکس جنجالی اسکندری و صدیق با پوریا نوری

روزنامه جوان نیز درباره این عکس نوشت: عکس و خبر دیدار امیرحسین صدیق و ستاره اسکندری با پوریا نوری یکی از عاملان حمله وحشیانه به مردم و مأموران نیروی انتظامی در جریان غائله سال گذشته خیابان پاسداران تهران که به حکم «رأفت اسلامی» آزاد شده، بار دیگر اثبات کرد که ندای «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» امام حسین (ع)، همچنان از سوی برخی شنیده نمی‌شود.

موضوعی که در رابطه با این خبر حائز اهمیت است اینکه چطور می‌شود افرادی در کنار مسببان متوحشانه‌ترین اتفاقات جامعه بشری در هزاره سوم بایستند و عکس شادمانه بگیرند، اما در عین حال نگران انسانیت و جامعه دموکراتیک باشند؟!

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: