کد خبر: ۱۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
شنیده‌ها حاکی از آن است که جایگزین وزیر مستعفی راه و شهرسازی از استان مازندران می‌آید، ضمن آن‌که رئیس‌جمهوری نیز طی روزهای آینده سرپرست وزارت راه و شهرسازی را منصوب خواهد کرد.

به گزارش آوای نشاط محسن بیگلربیگی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و رئیس ستاد فضای مجازی روحانی در یک توییت وزیران پیشنهادی رییس جمهور را نام برد. برای پُست وزارت راه و شهرسازی نیز استاندار کنونی مازندران به‌عنوان یکی از گزینه‌های محتمل مطرح است.

محمد اسلامی دانش‌ آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در مقطع کارشناسی و کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکاست. وی سال 83 مدرک MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک را از دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف دریافت کرده است.

معاون مهندسی و طرح‌های توسعه سازمان صنایع دفاع بزرگ، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران، قائم‌مقام سازمان صنایع هوافضا، رئیس موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و معاون مهندسی پدافند غیرعامل وزارت دفاع و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران در کارنامه کاری اسلامی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: