کد خبر: ۱۶۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: سارقان مسلح به شعبه بانک صادرات شهرستان لردگان دست‌بُرد زدند.

به گزارش آوای نشاط به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری فضل‌الله برزوئی از سرقت مسلحانه از بانک صادرات لردگان خبر داد و گفت: دو سارق مسلح با یک قبضه سلاح ساعت 12 ظهر امروز به بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان حمله کردند و مقدار 24 میلیون و 200 هزار ریال را به سرقت بردند.

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از سارقان پوشش زنانه داشت، افزود: سارقان با شلیک یک گلوله و با تهدید کارکنان بانک، با استفاده از ازدحام مردمی در خارج از بانک توانستند این مقدار پول نقد را از پیشخوان بانک به سرقت ببرند.

وی ادامه داد: سارقان مسلح پس از سرقت با یک دستگاه پراید و با استفاده از ازدحام و شلوغی بیرون از بانک گریختند، اما با تعقیب مأموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیدند و خودروی خود را در دامنه کوه‌های اطراف شهر لردگان رها کردند و به کوه گریختند که با همکاری مردم خودروی رها شده آنها کشف و مشخص شد این خودرو نیز سرقتی است.

برزویی در پایان با تأکید بر اینکه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی به دنبال شناسایی سارقان و بررسی چگونگی وقوع سرقت هستیم و از شهروندان درخواست می‌شود، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را با شماره ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
نوش جونشون. اشتباهشون این بود که رئیس بانک نشدن. مثالیه که میگن دزدای تازه کار میرن بانک دزدی ولی دزدای حرفه ای میرن میشن رئیس بانک

تازه سرقت از بانک اصلا مهم نیست، بیمه ها سالیانه مبالغ زیادی از بانکها میگیرن و چیزی ازشون کم نمیشه اگر خسارت سرقت را پرداخت کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: