کد خبر: ۱۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از پلمب ۸ پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی در زاهدان خبرداد.

به  گزارش آوای نشاط به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رضا نصیری اظهار داشت: روز گذشته مرحله ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط تیم های از پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان در مناطق حاشیه ای شهر به اجرا درآمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی گزارش های مردمی پاتوق شدن چند منزل مسکونی در منطقه "شیرآباد "و تردد معتادان متجاهر در این محل و سلب آسایش شهروندان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یک سری تحقیقات نامحسوس و جمع آوری مستندات و ادله کافی با هماهنگی قضائی صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و هشت پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی را پلمپ کردند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر رده های عملیاتی روز گذشته ضمن دستگیری 271 خرده فروش مواد افیونی در سطح استان ، 80 معتاد متجاهر و کارتن خواب را در سطح شهر زاهدان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.

نصیری با تقدیر از حمایت دستگاه قضائی و همکاری خوب شهروندان در اجرای این طرح گفت: طرح های پاکسازی مناطق آلوده با جدیت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استمرار دارد و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک در این رابطه را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: