کد خبر: ۱۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
در صندوق بازنشستگی دقیقا چه خبر است؟
2 سهامدار عمده این شرکت که از 31 شهریورماه سال 1394 فعالیت خود را متوقف کرده، صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری هستند که جمعا 96 درصد سهام را به خود اختصاص داده اند.
به  گزارش آوای نشاط طی سالهای اخیر و با افزایش رکود اقتصادی در بخش های مختلف بویژه حوزه های صنعتی و تولیدی، برخی کارخانجات مشهور و با سابقه کشورمان دچار مشکلات شدید و بعضا تعطیلی شده اند که از جمله آنها می توان به برندهای معتبری چون ارج و آزمایش اشاره کرد که رسانه ها در خصوص آن مطالب زیادی عنوان کرده اند.
 
اما در کنار مثال های فوق، موارد دیگری هم وجود دارند که با وجود داشتن سابقه فراوان، کمتر مورد توجه بوده اند که از جمله آنها می توان به "کارخانجات تولیدی تهران" اشاره کرد که در آبان ماه سال 1336 به ثبت رسیده و از بهمن سال 1375 در بورس پذیرفته شده بود. 2 سهامدار عمده این شرکت که از 31 شهریورماه سال 1394 فعالیت خود را متوقف کرده، صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری هستند که جمعا 96 درصد سهام را به خود اختصاص داده اند. 
 
در صندوق بازنشستگی دقیقا چه خبر است؟/ 25 کارمند شرکت غیرفعال ماهانه 112 میلیون حقوق می گیرند! +سند
 
جدیدترین گزارشات مالی مربوط به این شرکت که مربوط به 6 ماهه منتهی به پایان خرداد 97 است، نشان می دهد مجموعا 676 میلیون تومان بابت حقوق، دستمزد و مزایا کارکنان پرداخت شده و در عین حال، 39 میلیون تومان نیز بابت هزینه های رفاهی و غذای پرسنل هزینه شده است.
 
با توجه به آنکه در صورت های مالی مذکور تعداد کارکنان در ابتدای دوره مورد گزارش یعنی دی ماه 1396 به میزان 26 نفر و در پایان این دوره یعنی خرداد 97 به میزان 24 نفر اعلام شده، با فرض میانگین 25 نفر کارکنان شرکت، مشخص می شود که به طور متوسط مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان حقوق ماهانه به کارمندان این شرکت غیرفعال پرداخت می شود که جای تامل دارد.
 
همچنین در گزارش مذکور اعلام شده که مبلغ 50 میلیون تومان حق الزحمه به مشاورین شرکت طی 6 ماهه مذکور پرداخت شده که این رقم در مدت زمان مشابه دوره قبل، 61 میلیون تومان بوده است.
 
انتهای پیام/
 
منبع: صبحانه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: