کد خبر: ۱۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
سردار فضلی:
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: گروهک های تروریستی و افراد ضد انقلاب باید به خوبی بدانند که هیچ اقدام آن ها بی ‏پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش آوای نشاط سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در نهمین همایش «شهدای وحدت و امنیت» که با حضور جمعی از سران طوایف، ریش سفیدان و خانواده شهدا در حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز کشور در بهترین شرایط ممکن از نظر وحدت عملی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع باعث عصبانیت دشمن شده است، افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون درصدد اختلاف افکنی در بین مسلمانان هستند که خوشبختانه هر بار نیز با شکست و ناامیدی مواجه شده اند.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل دسیسه های دشمنان ادامه داد: البته مردم ما همیشه هوشیار بوده و هستند چرا که به دلیل وحدت و انسجام آن ها و همچنین به برکت خون شهیدان در حال حاضر امنیت کامل در استان سیستان و بلوچستان برقرار است.

سردار فضلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شوشتری و محمد زاده و دیگر شهدای وحدت گفت: سردار شهید شوشتری با عشق حضور در استان سیستان وبلوچستان و خدمت به این مردم را انتخاب کرد و باحضورش امنیت را برای این خطه از کشور به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: مردم سیستان وبلوچستان به خوبی می دانند که شهید شوشتری عاشق آن ها بود و برای محرومیت زدایی و برقراری امنیت پایدار به این خطه از کشور آمد و سرانجام نیز به آرزوی قلبی اش که شهادت بود، نائل آمد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در مرز میرجاوه بیان داشت: موضوع این حادثه توسط نیروهای سپاه پاسداران و ‏قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در دست بررسی است و به زودی خبرهای خوشی را در این زمینه خواهیم شنید.‏

وی افزود: گروهک های تروریستی و افراد ضد انقلاب باید به خوبی بداند که هیچ اقدامی از آن ها بی ‏پاسخ نخواهد ماند، همانطور که در کمترین زمان واکنش سپاه در خصوص حادثه تروریستی اهواز را همگان دیدند.‏

سردار فضلی ادامه داد: عشایر و طوایف سیستان و بلوچستان مرزبانان واقعی ایران اسلامی هستند و در این راه جانفشانی های زیادی انجام داده اند از همین رو صمیمانه دست بزرگان، ریش سفیدان و مردم این استان را می فشاریم.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر
برچسب ها: میرجاوه ، سپاه ، آوای نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: