کد خبر: ۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
مدیر بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا گفت: ایتالیا دوست شرایط سخت کشور ایران است و همکاری خوبی با آن دارد.

به گزارش آوای نشاط آنو گوستو دی جاچینتو صبح چهارشنبه در نشست هیئت تجاری جمهوری ایتالیا با مدیران دستگاه های تجاری ایران با تقدیر از اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه ایتالیا دوست شرایط سخت ایران است ادامه داد: شرکت های ایتالیایی علاقمند به همکاری با ایران هستند و باید موانع فراروی از جمله نقدینگی و جابجایی پول را حل کرد.

وی با اظهار اینکه هدف بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا کمک به شرکت ها و بازرگانان ایرانی و ایتالیاتی است گفت: باید شرایط را برای همکاری بین سرمایه گذاران و تجاری ایتالیایی و ایرانی فراهم کنیم.

مدیر بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا، برگزاری نمایشگاه های تجاری و اقتصادی را در مازندران و ایتالیا برای توسعه همکاری ها وثر برشمرد.

لیلا وثقی مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری مازندرا نیز با اشاره به قابلیت های مختلف مازندران ادامه داد: مازندران از نظر لجستیکی دارای شرایط خوبی برای توسعه تبادلات با کشورهای مختلف از جمله ایتالیا است.

وی افزود: وجود بنادر امیرآباد و نوشهر و قابلیت حمل سوآپ نفت در بنادر استان از ظرفیت های مازندران به شمار می رود و نزدیکی به پایتخت از دیگر ویژگی های استان برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: