کد خبر: ۱۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
انتخابات هیأت ممیزه دانشگاه پیام نور برگزار و اعضای آن در حالی انتخاب شدند که «علی ربیعی» به عنوان یکی از کاندیداها در این انتخابات رأی نیاورد.

به گزارش آوای نشاط مرتضی محسنی، معاون آموزشی و دبیر هیأت ممیزه دانشگاه پیام نور با اشاره به اعلام آمادگی تعدادی از اعضای هیات علمی برخی مناطق برای عضویت در هیات ممیزه گفت: این انتخابات از بین اعضای هیات علمی شاغل در مراکز و واحدهای مناطق دانشگاه با مرتبه علمی استادیار به بالا و دارای وضعیت استخدامی پیمانی و یا رسمی صورت گرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: انتخابات با مشارکت و رای مستقیم اعضای هیات علمی واجد شرایط در مهلت مقرر انجام شد و نتایج به ترتیب تعداد آرا به تفکیک منطقه بدین شرح است که در منطقه یک؛ بهمن زندی، رضا رسولی، ابوالفضل فراهانی، محمدعلی ابراهیمی، محمدرضا سرمدی، سیدعلی علم‌الهدی، غلامرضا بخشی خانیکی، هوشنگ خسرو بیگی، فرهاد خداداد کاشی، پرویز نصیری، رضا حاجی‌حسینی، قاسم رضانژاد بردجی، میرزاحسن حسینی، محمد اورکی و حسین زارع رأی آوردند. همچنین در منطقه سه؛ بخشعلی معصومی، افسر روحی، محمدرضا پورهروی، آرای بیشتری را نسبت به دیگران آوردند. در منطقه 6 هم عباس تیموری، عبدالعلی منصف، مهدی یوسفی نجف‌آبادی حائز اکثریت آرا شدند. در منطقه 7 هم،علیرضا موغلی، قاسم فروزانی و احمد خاکساری بیشترین آرا را از آن خود کردند. همچنین در منطقه نه؛ سهیل قرّه، عزیزالله نژادعلی و یوسف عالی عباس‌آباد بیشترین آرا را از آن خود کردند.

گفتنی است علی ربیعی به عنوان استاد تمام دانشگاه در رشته مدیریت استراتژیک در میان فهرست ۵۰ نفره برای هیأت ممیزه کاندید بود که موفق نشد برای عضویت در این هیأت رأی بیاورد.

ربیعی که به مدت 5 سال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود، در ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ در مجلس شورای اسلامی استیضاح و برکنار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: