کد خبر: ۱۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
رژیم صهیونیستی ادعا کرد یک تونل حماس را در نوار غزه کشف کرده است.

به گزارش آوای نشاط رژیم صهیونیستی ادعا کرد یک تونل هجومی حماس را در نزدیکی نوار غزه کشف کرده که حصار مرزی این منطقه عبور و وارد عمق فلسطین اشغالی شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، تل‌آویو مدعی شده این تونل در مراحل اولیه حفر بوده و در چند نقطه شاخه‌به‌شاخه شده است.

در ادامه این گزارش به نقل از رژیم صهیونیستی ادعا شده از سال 2017 تا کنون 15 تونل مربوط به مقاومت فلسطین کشف شده است.

رژیم صهیونیستی هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند یکی از تونل‌های مقاومت در نوار غزه را هدف قرار گرفته و مانور رسانه‌ای گسترده‌ای در این باره می‌دهد.

در همین راستا،‌گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس تیرماه امسال (1397) پیامی به شهرک‌نشینان صهیونیست تحت عنوان «میان تونل مُرده و تونل انقلابی» فرستاد.

در این پیام آمده بود، ارتش رژیم صهیونیستی در ادعاهایش پیرامون تخریب تونل‌های هجومی مقاومت صادق نبوده است. رژیم صهیونیستی فراموش کرده که تونل‌های تخریب شده چیزی جز تونل‌های از رده خارج شده از جنگ ۲۰۱۴ نبوده است.

القسام افزود؛ رژیم صهیونیستی برخی ادعاها را مطرح می‌کند تا روحیه شهرک‌نشینان را بالا می‌برد اما در هر مقابله آینده‌ مشخص خواهد شد که اطلاعات داده شده «دروغ» است.

در پایان پیام مذکور آمده بود آنچه دشمن باید خیلی خوب به آن توجه کند آن است که غزه قرن بیستم گذشت و آنچه هر دشمن متجاوزی به غزه در آینده با آن روبروست بالاتر از خیال انسانی است. صندوق مقاومت فلسطین پر از غافلگیری‌هاست که کوچکترین آنها دشمن را مبهوت و سردرگم خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
برچسب ها: حماس ، اسرائیل ، آوای نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: