کد خبر: ۱۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
روزنامه الرایه قطر خبر داد که جلسه سرنوشت ساز AFC برای تعیین سهمیه های کشورها در لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 18 آبان در تهران یا دوحه برگزار می شود.

به گزارش آوای نشاط، روزنامه الرایه قطر خبر داد که جلسه آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 9 ماه نوامبر(18 آبان) در دوحه یا تهران برگزار می شود تا سرنوشت سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده مشخص شود.

این روزنامه قطری عنوان کرد که با توجه به راه یابی دو تیم السد و الدحیل قطر به مرحله یک چهارم نهایی و حضور السد در نیمه نهایی سهمیه قطر از 2+2 به 3+1 می رسد.

به گزارش فارس، سهمیه کشورمان در دو سال گذشته 2+2 بود ولی با توجه محرومیت عراق از حضور در لیگ قهرمانان آسیا نصف سهمیه این کشور به ایران می رسید تا سهمیه ایران در دو سال گذشته 3+1 شود. عراق اکنون شرایط لازم برای حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده است اما با این گزارش روزنامه قطری وضعیت سهمیه کشورمان برای رقابت های سال آینده 3+1 می شود چون در لیگ قهرمانان آسیا امسال ما هم مثل قطری ها دو نماینده در مرحله یک چهارم نهایی داشتیم و پرسپولیس نیز اکنون در نیمه نهایی است و با توجه به برد یک بر صفر السد در بازی رفت شانس اول راه یابی به فینال است. با فرمول قطری ها ایران با توجه به عملکردی که در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا داشته در این جلسه سرنوشت ساز سهمیه 3+1 را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: