کد خبر: ۱۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
یکی از اساتید دانشگاه شهیدبهشتی از برگزاری جلسه دفاع حسین فریدون از پایان نامه‌اش بدون اعلام قبلی و اصرار یکی از دواران به وجود ایرادات اساسی در این پایان نامه خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، یکی از اساتید دانشگاه شهیدبهشتی از برگزاری جلسه دفاع حسین فریدون برادر رئیس جمهور از پایان نامه اش بدون اعلام قبلی خبر داد.

وی گفت: جلسه دفاع آقای فریدون مجددا بدون اطلاع قبلی برگزار شد و داور داخلی همچنان اصرار داشت که رساله برادر رییس جمهور ایرادات اساسی دارد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: برخی از افراد و اساتید هم تلاش داشتند که این موضوع فیصله پیدا کند ولی با توجه به اصرار داور داخلی بر وجود ایرادات اساسی، قرار شد پایان نامه اصلاح شود و در فرصت دیگری جلسه دفاع برگزار شود.

گفتنی است، حسین فریدون قبلا نیز برای دفاع از پایان نامه خود به دانشگاه شهیدبهشتی مراجعه کرده بود که بنابر دلایلی جلسه دفاع برگزار نشده بود.

لازم به ذکر است مدرک دکترای حسین فریدون طبق اعلام برخی از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دارای تخلفات تحصیلی بوده و کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی هم سال 95 کمیته‌ای سه نفره را مامور بررسی این مسئله کرد که در نهایت این کمیته اعلام کرد که تخلف تحصیلی برادر رئیس‌جهور محرز شده است.

به نظر می رسد این روزها با ریاست عارف بر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برادر رئیس جمهور به شدت به دنبال دفاع از رساله اش است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: