کد خبر: ۱۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران بدون خوزستان و خوزستان بدون ایران هویت خود را از دست می‌دهند، گفت: این موضوع در عمل ثابت شده و باید گفت که هیچ مادری را از فرزند و هیچ فرزندی را از مادر نمی‌توان گرفت و خوزستان فرزند ایران است.

به گزارش آوای نشاط محسن رضایی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان اینکه ایران بدون خوزستان و خوزستان بدون ایران هویت خود را از دست می‌دهند، اظهار کرد: این موضوع در عمل ثابت شده است و باید گفت که هیچ مادری را از فرزند و هیچ فرزندی را از مادر نمی‌توان گرفت و خوزستان فرزند ایران است.

وی با اشاره به هلاکت عاملان حمله تروریستی روز 31 شهریور گفت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور در فرصتی مناسب جزئیات این حمله تروریستی از طریق مسئولان امنیتی اعلام خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد، عنوان کرد: خوزستان یکی از وفادارترین فرزندان ایران اسلامی است و مردم و اقوام مختلف خوزستان بارها دین خود را به اسلام ادا کردند.

وی بیان کرد: اینکه عده‌ای خیال کنند که خوزستان را از ایران جدا کنند و یا در تهران نظرات دیگری بخواهند نسبت به خوزستان ایجاد کنند این رویایی است که هیچ وقت محقق نمی‌شود چرا که اقوام خوزستانی شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند و وفاداری خود به نظام اسلامی را در صحنه‌های مختلف به اثبات رسانیده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: