کد خبر: ۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
تعداد بچه‌هایی با نام آریا و کالیسی در بریتانیا افزایش یافت.

به گزارش آوای نشاط استفاده از نام هایی مثل «آریا» و کالیسی در نامگذاری کودکان بریتانیایی رواج بیشتری یافته است. گرچه نام شخصیت های منفی چون والدر یا هیزدار زی لوراک در بین این اسامی به چشم نمی‌خورد.

نام آریا با ۳۴۳ بار، کالیسی با ۷۳ بار و تیریون با ۱۱ بار تکرار پرطرفدارترین اسامی بین بریتانیایی ها در سال گذشته بوده اند. البته جالب اینجاست که کالیسی اصلا اسم نیست و یک لقب است. البته مردم این کشور از اسامی شخصیت های دیزنی چون موانا یا شخصیت های متعدد جنگ ستارگان همچون لیا (به دلیل محبوبیت کری فیشر در این نقش) نیز برای صدا زدن فرزندانشان استفاده می کنند. اسم آریا به دلیل محبوبیت میسی ویلیامز در بین طرفداران از همه بیشتر رایج است. شاید هم راحت تر بودن تلفظ این نام دلیل اصلی پرطرفدار بودنش باشد.

سریال بازی تاج و تخت در مراسم امی امسال پرفروغ ظاهر شد و بعد از یک سال غیبت در این جوایز بار دیگر جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کرد.

فصل هشتم و پایانی این سریال محبوب HBO سال آینده میلادی روی آنتن خواهد رفت، هرچند که در ادامه سیاست های تبلیغی HBO برای ایجاد هیجان در بین مخاطبین هنوز تاریخ دقیق پخش این فصل اعلام نشده است.

 

منبع ایران آرت

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: