کد خبر: ۱۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
پیکر شهدای اهوازی عملیات تروریستی اهواز بعد از تشییع باشکوه روی دوش مردم، در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز آرام گرفتند.

به گزارش آوای نشاط صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور باشکوه مردم استان خوزستان و مسئولان ملی و محلی از مقابل حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

نماز این مراسم نیز توسط آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر پیکر شهدا اقامه شد.

بعد از آن پیکر شهدای اهوازی به گلزار شهدای بهشت آباد اهواز منتقل شد و آنها برای همیشه در این مکان آرام گرفتند ولی مسئولان نظامی ایران وعده انتقام ویرانگر این شهدای مظلوم را داده اند.

برخی از شهدا هم قرار است به شهرهایی مثل دزفول، رامهرمز، باغملک، بهبهان و مشهد منتقل شده و در شهرهای خود به خاک سپرده شوند.

وزرای اطلاعات، دفاع و بهداشت، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام رحیمیان و حجت‌الاسلام مروی نمایندگان رهبری، شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و تنی چند از مسئولان لشکری و کشوری در کنار حضور پرتعداد مردم و مسئولان استانی در این مراسم حضور دارند.

کلیه ادارات و مدارس استان خوزستان به منظور شرکت باشکوه مردم سراسر استان در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز تعطیل اعلام شد.

صبح روز شنبه چهار تروریست مسلح با لباس مبدل به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز آتش گشودند که این حمله تروریستی منجر به شهادت ۲۴ نفر و مجروحیت بیش از ۶۰ نفر شد.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: