کد خبر: ۱۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار با بیان اینکه نرخ کرایه باید مطابق با افزایش قیمت قطعات و لاستیک باشد، گفت: تامین قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیون‌داران است.

به گزارش آوای نشاط حسن نصیری گفت: اتحادیه کامیون‌داران با وجود شایعات موجود در فضای مجازی، اعلام بار می‌کند اما رانندگان اقدام به بارگیری نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی منتشر شده است که کامیون‌داران خواستار افزایش 70 درصدی نرخ کرایه هستند اما در حقیقت این میزان کم است و رانندگان خواستار افزایش بیشتر از 70 درصد هستند، تصریح کرد: زمانی که لاستیک یک میلیون و 500 هزار تومانی به 9 میلیون تومان می‌رسد آیا این میزان 70 درصد افزایش دارد.

مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار با بیان اینکه با این وجود، حتی این لاستیک 9 میلیون تومانی نیز پیدا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: لاستیک از سوی صنعت، معدن و تجارت به صورت سهمیه بندی در اختیار اتحادیه‌ها قرار می گیرد اما به اتحادیه که 200 دستگاه کامیون وجود دارد تنها 11 جفت لاستیک تخصیص می‌دهند و نمی دانیم به چه شکلی این تعداد را میان رانندگان تقسیم کنیم این در حالی است که تنها یک 10 چرخ، 5 جفت لاستیک نیاز دارد.

نصیری با اشاره به حق پرداخت بیمه تامین اجتماعی رانندگان، گفت: هر راننده در ماه 231 هزار تومان به تامین اجتماعی پرداخت می‌کند و نسبت به این موضوع مشکلی وجود ندارد اما در خصوص تامین قطعه و لوازم با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.

وی با بیان اینکه روغن در گذشته 80 هزار تومان بود اما امروز به 190 هزار تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی تامین قطعه و کمبود لاستیک است.


انتهای پیام/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: