کد خبر: ۱۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از تامین بخش عمده فرآورده‌های موجود در مخازن در انبارها از طریق خطوط سراسری خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر با انتشار شایعاتی مبنی بر کمبود فرآورده‌های نفتی، شاهد هجوم مردم به جایگاه‌های سوخت به شکل قابل توجهی بودیم که به دلیل لزوم شارژ مرتب این جایگاه‌ها، بعضی از مجاری عرضه با صف‌های انتظار مواجه شدند وگرنه هیچ کمبود سوختی در استان نداریم.

به گزارش آوای نشاط ساناز باغخوانی پیرامون شایعات مطرح شده درباره کمبود بنزین و سوخت در استان کرمان، از فعال بودن همه انبارهای فرآورده‌های نفتی استان خبر داد و گفت: ظرفیت ذخیره‌سازی انبارهای تدارکاتی کرمان، رفسنجان و سیرجان به میزانی است که ما توانایی تامین سوخت استان را برای مدت زمان چندین ماه داریم.

وی ادامه داد: به طور مثال انبار شهید روشن بیش از 360 میلیون لیتر توانایی ذخیره‌سازی انواع فرآورده را دارد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان تاکید کرد: این اطمینان را به مردم کرمان می‌دهیم که با همکاری همکاران پرتوان بخش حمل و نقل، توزیع فرآورده‌ها طبق روال انجام وشد و با هیچ مشکلی مبنی بر کمبود فرآورده در استان مواجه نشویم.

وی خطاب به مردم گفت: با حفظ آرامش از هجوم به مجاری عرضه سوخت پرهیز کنند و اجازه دهند رسالت تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی مانند همیشه با آرامش انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: