کد خبر: ۱۲۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
گزارش مشروح آوای نشاط از حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز
چند عنصر مسلح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند.

به گزارش آوای نشاط در مراسم امروز رژه‌های نیروی مسلح چند عنصر مسلح مردم را به گلوله بستند. گزارش‌های اولیه از این حادثه حاکی است شماری به شهادت رسیدند یا زخمی شدند.

امروز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز از سوی فرد یا افرادی ناشناس تیراندازی شد.

این حمله دقایقی پیش در هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر 92 زرهی اهواز صورت گرفت.

گزارش حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.

این تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌روند، شنیده می‌شود.

***

تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به 24 نفر رسید و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.

یک منبع آگاه گفت : بیش از 53 نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی افزود: در میان شهدا تعدادی افراد غیر نظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.

یک گروه مسلحانه تروریست که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.

وی پیش از این خبر داده بود: تروریست ها 4 نفر بوده اند که با اقدام به موقع نیروهای مسلح 2 نفر کشته و 2 نفر دستگیر شده‌اند.

***

سردار شکارچی گفت: بعد از حادثه نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و هر ۴ نفر تیم تروریستی را منهدم کردند و هم اکنون ۳ جنازه از این تروریست‌ها در اختیار نیروهای امنیتی است و یک نفر هم دستگیر شد که در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به هلاکت رسید .
وی افزود: این تیم تروریستی از فاصله طولانی از داخل پارک به سمت نیروهای رژه رونده تیراندازی کردند که برخی از این تیراندازی‌ها به سمت جایگاه مردم هم بود.

***

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته،است . وی گفت: اکنون وضعیت امنیتی مطلوبی در اهواز برقرار است.

اعلام هویت شهدای عملیات تروریستی اهواز

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به حادثه صبح امروز اسامی زیر را به عنوان آمار شهدای این حادثه اعلام کرد:

۱- امید فرخی زنگنه
۲- علی لویمی
۳- اسماعیل شفیع نژاد
۴- میلاد جهانگیر نژاد
۵- سعید کریمی
۶- یونس پور حلو
۷- رضا شعیبی
۸- امید حسینی
۹- علی کمایی
۱۰- اقدامی
۱۱- حسین ولایتی فر
۱۲- سعید زارع
۱۳- حسین فاروق
۱۴- خلیل هاشمی فرد
۱۵- علی سلمان وند
۱۶- امید نریمسایی
۱۷- محمد عذاری
۱۸- نبی دریس
۱۹- ابراهیم بنداوی
۲۰- محمد افشنگی
۲۱- مهران زرافشان
۲۲- سینا آغاجری
۲۳- حسین منجزی
۲۴- محمد عوذاری
۲۵- مجهول الهویه

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
برچسب ها: رژه ، اهواز ، آوای نشاط
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
آنچه در بحبوحه‌ی این حماسه‌ی شور و شرافت و در کنار داغ این عزیزان به چشم می‌آید؛ ارزش و اهمیت امنیت و بلکه تلاش برای ایجاد آن است و بار دیگر یک یک ما باید در ذهن خود نقطه چین‌های این جمله را پر کنیم: "اگر مدافعان حرم نبودند... "
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: