کد خبر: ۱۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
اینستاگرام به روز رسانی شد. در به روز رسانی جدید، نوعی افزونه نصب شده که به کاربران اینستاگرام کمک می کند خریدهایی قوی تر داشته باشند.

به گزارش آوای نشاط به روزرسانی جدید اینستاگرام معرفی شد. کاربران این برنامه می توانند با کمک این برنامه از استوری های اینستاگرام خرید کنید. این شرکت پیش از تولید برنامه فروشگاه اختصاصی خود از این افزونه رونمایی کرده و به کاربران اجازه می دهد با کمک این افزونه جدید و جذاب خرید آنلاین داشته باشند.

اینستاگرام امروز اعلام کرد که صفحه ی فروشگاه این شرکت به زودی به بخش جستجو اضافه می شود و کاربران می توانند از فروشنده های مختلف خرید آنلاین داشته باشند.

اینستاگرام قابلیت دیگری را نیز برای فروشندگان ارائه کرده است ، آنها می توانند استیکر مخصوص به محصول خود را در استوری صفحه کسب و کار خود اضافه کنند تا خریداران تنها با کلیک روی محصول موردنظر خرید خود را انجام دهند.

خرید محصول به سرعت تبدیل به محبوب ترین فعالیت در این برنامه پرطرفدار شده است. این کمپانی امروز اعلام کرد که حدود 90 میلیون نفر تگ های مربوط به خرید محصول را جستجو کرده اند. بیش از 25 میلیون نفر از اکانت های کسب و کار هم اکنون در اینستاگرام فعالیت دارند و دو میلیون کسب و کار با استفاده از فیسبوک تبلیغات خود را انجام می دهند.

با توجه به تمام این اتفاقات این شرکت تصمیم گرفته است از فروشگاه اختصاصی خود طی چند ماه آینده رونمایی کند. هنوز زمان رونمایی از این فروشگاه مشخص نیست.

منبع سی نت

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: