کد خبر: ۱۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
اگر سروکارتان با اینترنت موبایل باشد، تغییرات تعرفه بسته‌های اینترنت اپراتورهای را دیده‌اید، تغییراتی که عموم مشترکین موبایل را ناراضی کرده .

به گزارش آوای نشاط اپراتور اول بسیاری از بسته‌های رایگان شبانه را حذف کرده و نرخ قیمت بسته‌های پرمصرف ماهانه را نیز افزایش داده است و از آنسو ایرانسل نیز قیمت تمامی بسته‌های خود را بالا برده و بسته‌های پرمصرف طولانی مدت خود را نیز دچار تغییراتی کرده است. همچنین قیمت بسته های خطوط دائمی و اعتباری ایرانسل نیز یکسان شده است و در بخش سه‌ماهه حجم‌ها کاهش و قیمت‌ها افزایش یافته است. نکته جالب توجه جبران کردن این افزایش قیمت با گذاشتن حجم‌هایی در ساعات شبانه 2 تا 7 بامداد است که عملا استفاده چندانی برای مشترکین ندارد.

البته باید گفت که برخی بسته‌ها در همراه اول مانند بسته اینترنت شبانه حتی ارزان تر هم شده‌اند و روابط عمومی این مجموعه نیز در بیانیه خود به این موضوع تاکید کرده است:

«قیمت برخی بسته‌ها حتی کاهش هم داشته است و برخی بسته‌ها نیز بدون تغییر مانده اند؛ البته برخی بسته‌های قدیمی حذف و بسته های جدیدی ارایه شده است. اما هیچگونه افزایش قیمتی در هیچ بسته ای نداشته ایم.»

افزایش قیمت بسته‌های اینترنت توسط اپراتورهای موبایل

ایرانسل اما برخی بسته‌های اینترنتی محبوب مانند 5 گیگابایت، 6 تا 12 ظهر را حذف کرده و بسته‌های جدیدی را طراحی کرده که بنا به گفته روابط عمومی این مجموعه، بر اساس الگوی مصرف مشترکین خود آنها را تنظیم کرده است و 53 بسته مختلف را برای آنها در نظر گرفته است:

«ایرانسل بر اساس الگوی مصرف مشترکان خود بسته‌های جدید و مقرون به صرفه اینترنت همراه ماهانه معرفی کرده است. مشترکان با توجه به شیوه مصرف و هزینه‌های خود تنوع بیشتری برای تهیه و استفاده از بسته‌های ماهانه ارائه شده، دارند.»

افزایش قیمت بسته‌های اینترنت توسط اپراتورهای موبایل

اپراتور رایتل نیز در این روزها با افزایش قیمت نسبی مواجه شده اما بنا به گفته کاربران، قیمت‌های فعلی این اپراتور در برابر دو اپراتور دیگر قدرت انتخاب بیشتری برای مخاطب خود در نظر می‌گیرد.

افزایش قیمت بسته‌های اینترنت توسط اپراتورهای موبایل

وزیر ارتباطات روز گذشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و تاکید کرد که با سازمان رگولاتوری در حال رایزنی برای اصلاح این نحوه فروش هستند.

 

منبع دیجیاتو

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: