کد خبر: ۱۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با آوای نشاط:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزارت صنعت معدن تجارت بر بازار واقعی کالا و خدمات نظارت کرده و قیمت و انبارها را رصد و کنترل می‌کند، این نظارت باید درخصوص بازار مجازی نیز وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار آوای نشاط با اشاره به گران‌فروشی در وبگاه‌های تجاری اظهار داشت: همان‌طور که وزارت صنعت معدن تجارت بر بازار واقعی کالا و خدمات نظارت کرده و قیمت و انبارها را رصد و کنترل می‌کند باید این نظارت در حوزه بازار مجازی نیز وجود داشته باشد.

مصباحی مقدم بابیان اینکه در فضای واقعی اگر اطلاعات انباری خارج از سیستم باشد سازمان تعزیرات حکومتی به این مسئله ورود کرده و با جریمه متخلفان برای آن‌ها تشکیل پرونده می‌دهد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر همین اساس تأکید کرد این حساسیت و برخورد باید در قبال فروش کالا و خدمات در بازار مجازی نیز صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اگر نظارت صحیح در حوزه بازار مجازی نباشد این موضوع قیمت‌ها را در بازار واقعی نیز تحت تأثیر قرار داده و سیگنال منفی ارسال خواهد کرد.

مصباحی مقدم با تأکید براینکه ضروری است تا وزارت صمت بازار مبادلات مجازی را کنترل و بر آن نظارت کند یادآور شد باید با متخلفان این حوزه برخورد شود خصوصاً اگر این احتمال وجود داشته باشد که نرخ بازار مجازی می‌تواند بازار واقعی را دچار تنش کرده و به قیمت‌ها آسیب بزند.

انتهای پیام/ 

منبع: نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: