کد خبر: ۱۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
معاون رئیس‌جمهور می‌گوید با وجود اینکه اتفاقات فیضیه قم از جنس جرم مشهود بوده اما با این حال دولت شکایت خود را در این زمینه ثبت کرده است.

به گزارش آوای نشاط، پس از حواشی اتفاقات فیضیه قم، شب گذشته دادگاه ویژه روحانیت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که به دنبال شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری از محدودی شرکت کنندگان تجمع اعتراضی مدرسه فیضیه، 5 نفر از افراد مرتبط، از طریق تماس تلفنی به دادسرا احضار و متعاقب تحقیقات بعمل آمد.

ساعاتی پس  از این اطلاعیه سایت دولت به نقل از لعیا جنیدی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور اعلام کرد که این معاونت شکایتی از طلاب نکرده است.

این در حالی است که روز گذشته جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با  خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که آیا دولت در این زمینه نسبت به عاملان این حادثه شکایتی کرده است؟ گفت:‌ بنده قبلا هم اعلام کردم که این اتفاق تهدید به قتل رئیس‌جمهور بود،‌ به عبارتی حادثه جرم مشهود بود و وقتی جرم مشهود باشد جنبه عمومی پیدا کرده و قوه قضاییه می‌تواند نسبت به آن ورود کند.

وی در پاسخ به این سوال که نظر رئیس‌جمهور در این باره چیست؟ اظهار داشت: رئیس‌جمهور پاسخ مشخصی در این زمینه به من ندادند اما با این حال ما شکایت کردیم و دستور شکایت من نیز ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: