کد خبر: ۱۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
بر اساس آمار شاپرک از بازار در تیرماه ۹۷
در این گزارش با مطالعه شاخص‌های عملکرد تعداد و مبلغی شرکت‌ها در کل و تفکیک هریک از ابزار پذیرش، تصویر کلی از وضعیت آنها در صنعت پرداخت الکترونیکی ترسیم می‌شود.

به گزارش آوای نشاط، بر اساس آمار شاپرک از بازار تعداد تراکنش‌های حوزه پرداخت الکترونیک در تیرماه ۹۷، سه شرکت به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان و آسان پرداخت پرشین به ترتیب با سهمی معادل ۲۱.۲۹ درصد، ۱۷.۴۴ درصد و ۱۵.۶۰ درصد رتبه اول تا سوم در این شاخص را به خود اختصاص دادند.

در این گزارش با مطالعه شاخص‌های عملکرد تعداد و مبلغی شرکت‌ها در کل و تفکیک هریک از ابزار پذیرش، تصویر کلی از وضعیت آنها در صنعت پرداخت الکترونیکی ترسیم می‌شود.

بر اساس آمار شاپرک از بازار تعداد تراکنش‌های حوزه پرداخت الکترونیک در تیرماه ۹۷، سه شرکت به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان و آسان پرداخت پرشین به ترتیب با سهمی معادل ۲۱.۲۹ درصد، ۱۷.۴۴ درصد و ۱۵.۶۰ درصد رتبه اول تا سوم در این شاخص را به خود اختصاص دادند.

افزون بر این، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با سهم ۱۴.۲۱ درصدی در مقام چهارم و شرکت کارت اعتباری ایران با سهم ۸.۴۱ درصدی جایگاه پنجم را در تعداد تراکنش‌های شاپرکی از آن خود کردند.

همچنین در بازار مبلغ تراکنش‌های شاپرکی در تیرماه ۹۷، شرکت به پرداخت ملت با سهم ۲۴.۱۲ درصدی در مقام اول، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سهم ۱۴.۰۲ درصدی در رتبه دوم و شرکت کارت اعتباری ایران کیش نیز با سهم ۱۳.۴۶ درصدی در جایگاه سوم قرارگرفته است. لازم به ذکر است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان از خردادماه سال جاری توانسته در شاخص مبلغ تراکنش‌های شاپرکی با ارتقاء یک پله‌ای به جایگاه دوم دست یابد و از شرکت ایران کیش پیشی بگیرد.

رتبه اول «به پرداخت ملت» در تعداد تراکنش‌های حوزه پرداخت الکترونیک

بر اساس آمار شاپرک در دوره مذکور، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و پرداخت الکترونیک سداد در شاخص مبلغ تراکنش‌های شاپرکی در دوره مذکور به ترتیب با سهم ۱۰.۵۳ درصدی و ۱۰.۳۲ درصدی مقام چهارم و پنجم را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: